Ефективний розвиток творчих здібностей з 2–3 років — хіба це не є предметом серйозних батьківських клопотів і... неабияких витрат? Відповідь очевидна. І це природно, й цілком виправдано, оскільки відома істина «що раніше, то краще» — це якраз для цієї теми.
А на чому вони ґрунтуються, ці самі творчі здібності 2–3–4-річного малюка?
Відповідь відома, і вона, на перший погляд, досить проста. От тільки практично реалізувати її не так вже й просто.
Художня уява, творча фантазія, активність мислення — ось ті «кити», що лежать в основі ранніх творчих здібностей.
Розфарбовувати казки, приміром, «Лисиця і заєць», «Заєць і ведмідь», «Лисиця і вовк», «Заєць і їжачок», точніше, героїв цих казок, які представлені в акварельних розмальовках (їх називають ще водними), — це найпростіший і найдоступніший у всьому спосіб розвитку уяви та мислення.
Причому, витрати тут — лише на ціну книжки з водними (акварельними) розмальовками. Та ще на пензлик. І все!
Розфарбовування малюнків великого розміру змоченим у воді пензликом, доповнене читанням повчальних народних казок про «взаємини» зайця з обкладинки книжки з іншими лісовими мешканцями — ось така проста й ефективна розвивальна методика.
А як чудово для розвитку творчих, інтелектуальних здібностей, якщо дитина сама вигадуватиме казки з персонажами цих водних розмальовок!